Merimelojien jäsenpäivystys

Seuran sähköpostiosoite: toimisto(at)merimelojat.fi  Sähköpostiin pyritään vastaamaan viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa. Toimistolla ei ole puhelinnumeroa käytössä.

Päivystysajat:

  • Tiistaisin klo 18-19:00. (kesä-, heinä- ja elokuun). 

  • Talvikaudella, syyskuusta toukokuuhun: kuukauden ensimmäinen tiistai klo 18-19:00.

Tarkasta tältä verkkosivulta aina mahdolliset poikkeavat päivystysajat.

❗Tiistain 19.8 jäsenpäivystys siirtyy torstaille 21.8 klo. 17-18:00❗

HUOM!  Juhlapyhinä ei ole päivystystä.

Jäsenpäivystys sijaitsee majan toisessa kerroksessa. Kun tulet majan ulko-ovesta ja kuljet tuulikaapista, nouse oikealla olevat portaat ylös.

Jäsen voi hoitaa toisen jäsenen seura-asioita kirjallisella valtakirjalla.

  • Huomioithan, että seura ei saa osoitteenmuutostietoja Postin kautta. Mahdollisista osoitteenmuutoksista pyydämme ilmoittamaan suoraan toimistoon.

  • Käteinen ei käy maksuvälineenä jäsenpäivystyksessä; vain maksukortti kelpaa. Myöskään erilaiset etu- tai palvelusetelit eivät käy maksuvälineinä. Seuralla ei ole käytössä alennusryhmähinnoittelua opiskelijoille, eläkeläisille tai varusmiehille.

    Tarkista maksut osiosta hinnat: https://www.merimelojat.fi/melontaa-harrastamaan/maksut/

Kajakki- ja kaappipaikat

Toimistonhoitaja vastaa jäsenkaapeista sekä yksityisistä kajakkipaikoista yksityis- ja kasettivajoissa.
Jos tarvitset paikan tai kaapin, ota aina ensin yhteyttä toimistonhoitajaan.
Kajakkia ei saa omin päin viedä vajoihin tai jättää vajasaarelle eikä kaappia saa ottaa käyttöön ilman lupaa.

Jäsensivut

Uuden jäsenen sähköpostiosoitteen ilmoittaa toimistonhoitaja osoitteeseen www-vastaava(at)merimelojat.fi.

Sähköpostin aktivointi vie muutaman päivän.

Kun sähköpostisi on aktivoitu ja kirjaudut järjestelmään ensimmäistä kertaa, valitse "Unohdin salasanani". Saat salasanan luontilinkin Yhdistysavaimen kautta.

Muista tarkistaa myös roskapostikansiosi.

Jos kirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä toimistoon sähköpostitse.