Virkistysjaoston varhaisaamumelonta

Virkistysmelojien ja muidenkin virkistysalue.

Valvojat: ARi, AarneM

Virkistysjaoston varhaisaamumelonta

ViestiKirjoittaja Johannes päivämäärä To Kesä 03, 2010 10:10 pm

Virkistysjaosto lanseeraa uuden innokkaan melojan ideasta uuden tapahtuman :
Eli melontareissu joka alkaa kukonlaulun aikaan. Päivä olisi lauantaina 3.7, ja lähtö
tapahtuu kelllo 05.00, ja päädymme mahdollisesti Mäntikseen tai johonkin muuhun saareen
nauttimaan aamukahveista + aamupalasta. Retki on tarkoitettu niin uusille kuin vanhoillekin
melojille. Sateen sattuessa siirrämme ajankohtaa, ja rajatapauksessa lähdön tilanteen voi
tarkastaa minulta vaikkapa puhelimitse : Numero on 0400-386 146.

Terveisin

Johannes / Virkistysjaosto
Johannes

Re: Virkistysjaoston varhaisaamumelonta

ViestiKirjoittaja Pulkkine päivämäärä Pe Kesä 04, 2010 2:35 am

Kukonlaulumelonta :-)

tv jp
Pulkkine

ViestiKirjoittaja Johannes päivämäärä To Heinä 08, 2010 10:42 pm

Kukonlaulumelonta sai ainakin sääjumalat puolelleen. 12 aamuvirkkua melojaa kokoontui vajalle
kello 05.00, ja lähdimme matkaan aluksi kohti Lauttasaaren siltoja. Nouseva aurinko alkoi jo heti
lämmittämään niskojamme, ja kaikesta hienointa oli se hiljaisuus. Suuntasimme Lauttasaaren kärjen
ympäri kohti Mäntysaarta jonne saavuimme kello 06.30 paikkeilla. Ainoat vesillä liikkujat jota näimme
olivat jostain saapuva loistoristeiljä sekä joutsenia. Todella mahtavaa.

Osa porukasta teki pikavisiitin Mäntikseen mm töihin lähdön takia, mutta osa vietti aikaansa ihan
iltapäivän puolelle Mäntiksessä saunoen ja uiden. Itse otin hyvin ansaitut nokkaunet Mäntiksen kallioilla.
Viimeiset melojat saapuivat vajalle noin kello 15. Tämä oli sen verran suosittu juttu, että elokuussa järjestettäneen
myös toinen vastaavanlainen keikka.
Johannes

ViestiKirjoittaja Kaya päivämäärä To Heinä 08, 2010 11:34 pm

Kiitos retkikertomuksesta, Johannes. Olisin halunnut mukaan, mutta samalle aamupäivälle ajoittunut muu lähtö toi ajankohdat liian lähelle toisiaan. Siksi toivonkin, ettei elokuun ajankohta asettuisi lauantaihin 7.8., koska silloin on samanlaista päällekkäisyyttä luvassa. Muutoin mikä tahansa lauantaiaamu passaa! ...toistaiseksi. ;)
Siks merta, merta mä ain' rakastan, sen sielusta lohdun mä saan.
Aallon loisketta kuulla mä ain' halajan ja taas olen onnekas vaan.
Kaya

ViestiKirjoittaja rippekoira päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 1:28 pm

Jep, minäkin hyvinkin aamu-unisena lähdin puolitajuttomana vajalle. Jo Seurasaaren selällä tajusin heräämisen kannattaneen; auringon noustessa tyyni meri eikä muita ihmisiä tai veneitä näkyvissä. Hyvä meininki! Päivä sen kun parani. Aurinkoa, saunomista, uintia, grillaamista ja hyvää seuraa melomisen lisäksi. Saldona todella hyvä fiilis, hieman auringossa kärähtänyt nahka, nukahtaminen illalla seitsämältä ja seuraavan retken odotus :D

Tuula P.
rippekoira

ViestiKirjoittaja Johannes päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 3:08 pm

Kayalle tiedoksi, pähkäilemme parhaillaan Paavo-Pekan kanssa koko päivän reissua joko 14 tai 15.8, joten silloin ei todennäköisesti ainakaan voi järjestää kukonlaulumelontaa. Mutta vaikkapa elokuun lopussa ?
Johannes

ViestiKirjoittaja Kaya päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 11:36 pm

Tuon la - su 14. - 15.8. jälkeenhän on kokonaista kaksi viikonloppua elokuuta tarjolla! Passaa! Mainiosti! 8-) Oiskos sumplintapäivään tulossa Suokki, Harmaja, Suvisaaristo vai jotain, mitä ei ole tarjoiltu kolmeen kesään? Minäkö utelias...
Siks merta, merta mä ain' rakastan, sen sielusta lohdun mä saan.
Aallon loisketta kuulla mä ain' halajan ja taas olen onnekas vaan.
Kaya

ViestiKirjoittaja Pulkkine päivämäärä Ma Heinä 12, 2010 1:03 am

Kaya kirjoitti:Tuon la - su 14. - 15.8. jälkeenhän on kokonaista kaksi viikonloppua elokuuta tarjolla! Passaa! Mainiosti! 8-) Oiskos sumplintapäivään tulossa Suokki, Harmaja, Suvisaaristo vai jotain, mitä ei ole tarjoiltu kolmeen kesään? Minäkö utelias...

Mikään ei estä kukonlaulumelojia saapumasta Mäntysaaren Meripäiville 28. elokuuta.

tv jp
Pulkkine

ViestiKirjoittaja leila_niemi päivämäärä Pe Heinä 23, 2010 9:19 pm

Aamu melonta oli kyllä aivan ihana idea ja toteutimme myös sen ;) Erittäin mieltä virkistävä reissu! Kiitos kaikille osallistujille! :)

Aamulla rauhallinen autoliikenne miellytti. Ainoastaan taxit tulivat vatsaan. Eikä merelläkään liikennöinti ollut vilkasta :)

t. Leila
leila_niemi

ViestiKirjoittaja leila_niemi päivämäärä Pe Heinä 23, 2010 9:25 pm

Olisiko varhaisaamumelontaan lähtijöitä sunnuntaina 19.09.2010 klo. 05.00 ? :P

-leila-
leila_niemi

Seuraava

Paluu Virkistys